MJS_WHITETRANS_LOGO_V01.png

Inför din uppstart av journalsystemet Muntra på tandkliniken.

När du bestämt dig för att testa eller byta till journalsystemet Muntra kan det uppstå en del frågetecken. Hur konverterar jag min patientdata? Hur fungerar det med Försäkringskassan? Denna sida ämnar till att besvara alla dessa frågor.

Tveka inte att höra av dig till oss om du upplever någonting som otydligt eller har frågor. Du når oss på telefonnummer 08 - 40 90 68 90 eller e-post medlemssupport@prodentor.se

Frågor och svar.

Här har vi samlat och besvarat alla de vanligaste frågorna vi får av användare innan uppstart.

Hur tenderar en uppstartsprocess att gå till?

Boka ett demo möte

Du och dina medarbetare får en presentation av journalsystemet Muntra. För att gå vidare behöver du även skapa ett konto.

Boka en testkonvertering

Vid detta tillfälle gör vi en kopia av din databas som vi konverterar till Muntra. Detta eliminerar risk för att data försvinner eller korrumperas i ditt nuvarande system. 

Ladda upp certifikat

För att kunna kommunicera med Försäkringskassan från Muntra behöver vi ladda upp ditt funktionscertifikat. 

Utbildning för teamet

Vi ser till att du har alla de kunskaper du och ditt team behöver för att kunna börja använda Muntra.

Sist, men inte minst

Inför dagen du bestämt dig för att aktivt börja använda Muntra, så gör vi en ny konvertering av patientdata för att uppdatera informationen. Vi förbereder inställningar åt dig. Integrerar med ditt röntgenprogram m.m.

Tveka inte att höra av dig till oss om du upplever någonting som otydligt eller har frågor. Du når oss på telefonnummer 08 - 40 90 68 90 eller e-post medlemssupport@prodentor.se

  • Facebook - Grey Circle
  • Linkedin - Grå Circle
  • YouTube - Grå Circle

support@muntra.se

08 - 40 90 68 90

 

Muntra AB

556935-2726

c/o Epicenter Stockholm

Mäster Samuelsgatan 36

111 57, Stockholm

Dataskyddspolicy