
MUNTRA SUPPORT
Kostnadsfri, snabb och tillgänglig support för klinikens alla behov
Vi arbetar kontinuerlig med förbättring och ser support som en vital del av vår verksamhet. Vi älskar feedback och input. I samband med att vi hjälper dig försöker vi se lärdomar för att vidareutveckla vårt system och våra processer.
Varför våra användare älskar Muntras support
_edited.jpg)
Chatt
Tillgängliga via chatt
Chatta med vår support direkt från journalsystemet. Hjälp är nära till hands vid frågor eller funderingar.
.jpg)
Telefon
60 sek. väntetid
När du ringer till oss behöver du i genomsnitt vänta i högst 60 sekunder innan vi svarar.
.jpg)
Anydesk
Remote fjärrstyrning
Vid behov hjälper vi dig genom att ansluta din dator via fjärrstyrning för en mer pedagogiskt upplevelse.
Supportens öppettider
Hitta svar på dina frågor med hjälp från andra användare
Muntra har upprättat ett forum för användare att ställa och besvara frågor. Användare kan söka efter frågor för att hitta instruktioner och hjälp. Vi jobbar aktivt med data och insikter. När du använder systemet visar vi de relevanta frågorna för just den funktion du i stunden använder.
.jpg)
.png)