Kostnadsfri, snabb och tillgänglig support för klinikens alla behov
Vi arbetar kontinuerlig med förbättring och ser support som en vital del av vår verksamhet. Vi älskar feedback och input. I samband med att vi hjälper dig försöker vi se lärdomar för att vidareutveckla vårt system och våra processer.

Varför våra användare älskar Muntras support
.png)
Tillgängliga via chatt
Chatta med vår support direkt från journalsystemet. Alltid nära till hjälp vid frågor eller funderingar.

60 sekunder väntetid
När du ringer till oss behöver du i genomsnitt enbart vänta i 60 sekunder innan vi svarar.

Remote fjärranslutning
Vi behov hjälper vi dig genom att ansluta till din dator via fjärrstyrning. Således kan vi styra dina dator och enklare hjälpa.
Våra kunder säger
"God service och support, bra funktionalitet och supersnabb utveckling av systemet efter våra önskemål för att få det så bra och enkelt som möjligt för oss användare!"
Lory Mellberg Svanborg
Supportens öppettider
Community med frågor och svar
Hitta svar på dina frågor med hjälp från andra användare
Muntra har upprättat ett forum för användare att ställa och besvara frågor. Användare kan söka efter frågor för att hitta instruktioner och hjälp. Vi jobbar aktivt med data och insikter. När du använder systemet visar vi de relevanta frågorna för just den funktion du i stunden använder.
