SUPPORT & ENGAGEMANG

Kostnadsfri, snabb och tillgänglig support för klinikens alla behov

Vi arbetar kontinuerlig med förbättring och ser support som en vital del av vår verksamhet. Vi älskar feedback och input. I samband med att vi hjälper dig försöker vi se lärdomar för att vidareutveckla vårt system och våra processer.

2924720.jpg

Varför våra användare älskar Muntras support

chat.png

Tillgängliga via chatt

Chatta med vår support direkt från journalsystemet. Alltid nära till hjälp vid frågor eller funderingar.

future.png

20 sekunder väntetid

När du ringer till oss behöver du i genomsnitt enbart vänta i 20 sekunder innan vi svarar.

antenna.png

Remote fjärranslutning

Vi behov hjälper vi dig genom att ansluta till din dator via fjärrstyrning. Således kan vi styra dina dator och enklare hjälpa.

Community med frågor och svar

Hitta svar på dina frågor med hjälp från andra användare

Muntra har upprättat ett forum för användare att ställa och besvara frågor. Användare kan söka efter frågor för att hitta instruktioner och hjälp. Vi jobbar aktivt med data och insikter. När du använder systemet visar vi de relevanta frågorna för just den funktion du i stunden använder.

qa.png

"För god service och support, bra funktionalitet och supersnabb utveckling av systemet efter våra önskemål för att få det så bra och enkelt som möjligt för oss användare!"

Lory Melin Svanborg

"Mycket bra journalsystem, varit tandläkare i 25 år, har jobbat med nästan alla system också i Tyskland, best support ever, första gången att egna önskemål, förbättrings-/ utvecklingsförslag tas hand om."

Mathias Keller

"You made my day! Snabb återkoppling oftast! Verkliga problemlösare! Lyhörda för förändringar! Helt klart potential att bli bästa tandvårdsprogrammet alla kategorier !(jobbat med Opus och dess föregångare, samt Alma)"

Lena Lundberg

"Supporten av Niels och Pontus är anledningen till att man väljer Muntra, sen att det är ett sjukt bra journalsystem är endast ett plus."

Emil Ryström

Redo att ta din klinik till nästa nivå?